Facebook grupp har skapats! / Små uppgifter

Nu har jag äntligen skapat en Facebookgrupp till bloggen! Den heter också VGDR, och gå gärna in och bli medlem :)

När jag stod och plockade ut disken en dag så började jag tänka "är sådana små uppgifter hemma energi tjuvar när man blir tillsagd att göra det? Och när man gör det med egen vilje så blir man stolt över sig själv, och får automatiskt energi för att göra något annat.
Men ibland är det värt att bita ihop och göra det som man blir tillsagd eftersom att det lönar sig till slut. Dom nära och kära har mindre att klaga på och dom blir glada.
Är man bara lat när man väljer att göra något, eller är det andra som kräver för mycket av en?
Se till att alltid ha saker att göra så slipper man att bli tillsagd! Tro mig, det funkar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
onFocus="this.value=”; this.onfocus=null;"
Trackback
RSS 2.0